2009. június 29., hétfő

Vízállásjelentés

Szombaton esküvőt fotóztam, de közben jutott idő arra, hogy készítsek néhány képet magamnak is.
A pár főhadiszállása a Gresham palotában volt és késő délután volt néhány szabad órám. Nem mentem haza, mert ahhoz már nem lett volna elég az idő, inkább végig sétáltam a Lánchídon oda-vissza, és lézengtem egy kicsit a rakparton is. Sok embert csalt ki a szép idő, a Duna áradása, és a Lánchídon tartott rendezvény. Próbáltam néhány érdekes pillanatot elkapni.



2 megjegyzés:

  1. Hangulatosak. :) Az alagutas nagyon tetszik így ebben a kivágásban a két alakkal, meg fent a nagy élettel! Álltam ott vasárnap eső elől menekülve egy rövid ideig, mindjárt feltöltöm ami ott készült, hogy megnézd. :)
    Az oszloposról is készítettem, akkor már teljesen ellepte a víz, nem lehetett így átbicajozni, és nem is lett jó a képem.

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolt, jok ezek a kepek!Gratulalok! Kristina

    VálaszTörlés